چگونه می توان به طور موثر خلا V کرد - قسمت 2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه می توان به طور موثر خلا V کرد - قسمت 2
نوشته شده در جمعه 28 شهريور 1399
بازدید : 36
نویسنده : jessica

بیایید آخرین مقاله جاروبرقی را ادامه دهیم(Vacuuming).

5. اشیا Small کوچک را از طبقه جدا کنید
قبل از شروع جاروبرقی کف خود ، مطمئن شوید که همه چیز را بهم ریخته و اشیا the کوچک را از کف خارج می کنید. این کار نه تنها تمیز کردن کف را برای شما آسان می کند بلکه از گیر افتادن این اجسام کوچکتر در خلا جلوگیری می کند. اگر آنها گیر کنند ، می توانید خلا your خود را خراب کنید یا یک قسمت داخلی را بشکنید. این امر نه تنها منجر به مشکلات بزرگتری خواهد شد ، بلکه از پاک کردن واقعی همه گرد و غبار و گرد و غبار جلوگیری می کند.
6. بعضی اوقات مبلمان را جابجا کنید
هنگام جاروبرقی معمولاً وسایل بزرگتر (مانند مبلمان) را می توان در جای خود قرار داد. به هر حال ، منطقی نیست که هر هفته همه چیز را در خانه و اطراف خانه منتقل کنید تا نظافت کافی داشته باشید.
با این حال ، ممکن است بخواهید مبل یا میز قهوه را برای جاروبرقی در مکان های صعب العبور و پرترافیک جابجا کنید. برای این مبلمان بزرگتر که قابلیت جابجایی ندارند ، سعی کنید از یکی از لوازم جانبی موجود در جاروبرقی استفاده کنید تا برخی از گرد و غبار یا بقایای جمع شده را از بین ببرد.
7. تنظیمات صحیح را انتخاب کنید
نکته ای که به بسیاری از افراد کمک خواهد کرد تا کف خود را به طور مثر جاروبرقی کنند ، این است که مطمئن شوید تنظیمات صحیح دستگاه خود را انتخاب کرده اید. بسیاری از جاروبرقی ها تنظیمات مختلفی دارند که به شما امکان می دهد آن را بر اساس سطحی که تمیز می کنید تنظیم کنید.
اگر فرش کرکی دارید ، می خواهید از محیطی متفاوت از اینکه کف های چوب سخت را تمیز می کردید ، استفاده کنید. تنظیمات روی جاروبرقی شما باید براساس ارتفاع سطحی که در آن تمیز می کنید تنظیم شود. با تنظیم این ارتفاع ، اطمینان حاصل خواهید کرد که بهترین مکش را به دست می آورید و در نهایت ، کف های خود را به روش کارآمدتری تمیز می کنید.
به خاطر داشته باشید که ارتفاع طبقات شما در خانه شما متفاوت خواهد بود. اگر انواع مختلفی از کفپوش در خانه خود دارید ، می خواهید هنگام جاروبرقی منزل خود تنظیمات را تنظیم کنید. چه فرش منطقه باشد و چه کف کاشی ، فقط مطمئن شوید که بهترین مکش ممکن را دارید.
در صورت تمایل می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Neabot در gadgetplus.com مرور کنید

 



:: برچسب‌ها: vacuum cleaner ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: